Nog maar één week te gaan!! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Sigrid Verhoek - WaarBenJij.nu Nog maar één week te gaan!! - Reisverslag uit Emmeloord, Nederland van Sigrid Verhoek - WaarBenJij.nu

Nog maar één week te gaan!!

Door: Sigrid

Blijf op de hoogte en volg Sigrid

15 Februari 2014 | Nederland, Emmeloord

Hallo Allemaal!

Over precies een week vertrek ik, met twee medestudenten, (Marloes en Jorie) naar het warme en mooie Zuid Afrika.
Wij gaan daar lesgeven op een Engelstalige school (in groep 8) en daarnaast gaan wij natuurlijk ook genieten van het land. Marloes en ik verblijven bij iemand in huis en daardoor hoeven wij elke dag maar een klein stukje te lopen naar onze school.

Ondertussen ben ik nog heel druk met de laatste voorbereidingen, zoals vaccinaties ophalen, heen en weer mailen met onze stageschool/verblijf, etc. En nu komt dan toch echt het einde in zicht. Ik heb hier zolang naar uitgekeken en ik weet dan ook zeker dat het een hele gave ervaring wordt.

Via deze site probeer ik mijn mooie ervaringen en foto's met jullie te delen
en jullie op de hoogte te houden van alles wat ik mee maak!

Liefs, Sigrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sigrid

Actief sinds 07 Feb. 2014
Verslag gelezen: 294
Totaal aantal bezoekers 657

Voorgaande reizen:

22 Februari 2014 - 01 Juni 2014

Stage in Zuid Afrika

Landen bezocht: